2017年4月11日星期二

海之戀 呎價 示範單位 平面圖 實用面積 面積 圖則

去海之戀吖唔該

密閉空間忍笑個案一:以「不如你話俾我知吖」馳名的容海恩議員,在電梯內問記者,你們去哪?記者說在九樓有個記者會,容議員奇問:記者也要開會的嗎?據說當時困在電梯內的記者忍笑忍得很辛苦。不過有斷估,冇痛苦,跟容議員交談,斷估預了要笑的。
密閉空間忍笑個案二比較痛苦:在的士車廂內,司機問去哪裏,斷估唔到乘客會說:「去海之戀吖唔該。」有網民戲言司機會反問:「去乜戀啊?」怎麼會呢?身為一個的士司機,可見將來要預備一兩招忍笑功,是很正常的,怎麼好意思拿別人畢生積蓄開玩笑呢?
其實,樓盤名去到「海之戀」這個層次,是早知有今日的。香港創新科技局成立之後,暫時看不見有什麼科技創意,只好靠發展商在樓盤命名上繼續貢獻,創作就是不停革命,要更上一層樓,就不能留戀過去傑出成就,要繼往開來。當四字系列日出康城、觀月樺峰、御林皇府叫慣口,兩字系列皓畋、珒然、溋玥深到叫不出口,自然要往出口成章出發。其實在海之戀之前,已經有類似走詩意風的影岸.紅出現,只不過中間有一點,唸起來不知道該停頓多久,語氣才夠莊重誠懇,影岸紅又不夠入屋,海之戀這種雅俗共賞之作,大行其道,可以預期。
以後海之戀住客怎麼跟司機講才不致搞笑?其實在車廂密閉空間裏,早已不存在尷尬的空間。英文的Diva、Queens Cube講了也怕口音問題聽不清楚,何文田的半山壹號不在半山怕搞錯,唸不出來的溋玥之類,講了也是白講,不如老老實實把什麼街幾號報上好過。有些新樓名同質性太高,例如流行一時的天字頭:天璽、天晉、天匯、天巒,有沒有天峰呢?等我谷歌一下先,果然有。所以說,一上車,唔該去天巒是很冒險而無效的行為,隨時往反方向行駛。真人真事,上車說去天巒,那司機也很懂行情,笑說天巒跟山頂施勳道倚巒樓價差遠了,我也唯有忍笑。好笑過巒字頭?有個在元朗的爾巒,跟倚巒僅一音之差,兩個都是上聲字,爾字唸高亢些,就從元朗直奔山頂去了。所以樓盤名字在的士上是唸不得的,樓盤名字的意義,不是用來辨識住哪裏,只是買來一個你沒有特別想擁有的感覺。所以,住在海之戀沒關係,除了不會特別變得有愛,跟人講住哪裏,報上地址就好,「去海之戀吖唔該」是不會發生的,發展商好意思你都唔好意思啦。司機會學容海恩說:「不如你話俾我知你想點吖?」

地產業對香港文化貢獻係肯定嘅!由地產經紀嘅劃時代嘅「烏蠅紙」文案,去到驚天動地嘅樓盤名,都令人讚嘆不絕,「咁你都改得出」之聲四起。作為行業龍頭嘅長實(1113),當然走來時代嘅尖端,荃灣西新盤「海之戀」,一對小情侶行入去,「BB,我送『海之戀』俾你。」直頭要起歌唱「有你有我有情有天有海有地」。

好多人話,要對住的士大佬講「海之戀」呢個名講唔出,車…我唔信你咁多年來,未試過喺壽司舖落Order時講「我想要花之戀。」更何況,當你已被訓練到,連「司機,我想去凱旋門。」「我想去帝峰‧皇殿(記全中間停一停)」你都講得出,「海之戀」?濕濕碎啦。

地產商改名,講都尾都係標題黨,嗰期興咩咪改咩名。70、80年代,經濟起飛,人人有個發達夢,銀禧花園、得寶花園,直截了當。到90年代至00年,大家有啲錢,開始知咩係品味,聽濤雅苑、翰林軒呢類咁有文化氣息嘅盤名,冇錯!都係長實出品!

品味嘅嘢,我哋曾經有過!但到底幾時香港樓盤名,開始走火入魔?個人認為,長實第一個「土豪Feel」樓盤,應該要數到大坑「名門」,呢個名05年改嘅;新地(016)凱旋門,個名一公佈,同樣震驚全港,都係05年開始預售樓花。2005年,正正係中國匯改開始,人民幣升值,之後樓價嘅飆升嘅血淚史,唔使多講啦;亦係呢年開始,樓盤就越來越「土豪rized」、「浮誇lized」。

不過有啲嘢係邪嘅,長實樓盤名改得越霸氣,出事嘅機會都越大。名門,嘩!大坑!豪宅!正呀!最新錄二手成交,1752呎單位4,080萬元易手,業主唔單止勁蝕700幾萬,成交價仲平過一手價。08年開售,明明唔喺何文田,但就扮係何文田地段嘅半山壹號,更加係九龍區首屈一指長蝕蟹貨豪宅!睇埋新界區,想當年2010年開賣,聲稱「一脈相連九龍塘」,位於大圍但完全唔近港鐵站嘅名城,更堪稱新晉「蝕讓王」。不過對長實來講,賣出去嘅樓,就好似嫁出去嘅女。只要一手開賣嘅時候,滿足到市場「土豪」嘅需要,就OK啦。

今次長實一改風格,「海之戀」唔土豪兼冇霸氣,理論上唔似Target內地客,反而仲好浪漫。講多次,樓盤名,係時代嘅產物,浪漫,可能係市場需要。就好似東晉時政治腐敗,民間逃避現實,就寄情山水,發展出追求浪漫嘅時代一樣,都係市場需要。超人嘅遠見,你識啲咩呀!?

沒有留言:

發佈留言